Περιοδικό Δαυλός: σοβαρή άποψη ή νοητική ασθένεια;

Συγχαρητήρια στον Δημήτρη Λάμπρου, εκδότη του περιοδικού «Δαυλός». Κατάφερε να μας δείξει για μια ακόμα φορά ότι η Ελληνική Δικαιοσύνη έχει μπόλικο ελεύθερο χρόνο για εκδίκαση υποθέσεων περιοχόμενου καφενειακής συζήτησης. Την είδηση τη διάβασα στο in.gr, στο BBC, και βέβαια στο site του περιοδικού. Ο όρος ‘λεσβία’ πόσα χρόνια άραγε χρησιμοποιείται για την περιγραφή σεξουαλικών σχέσεων ανάμεσα σε γυναίκες; Δεν θεωρώ ότι είμαι και ο ικανότερος συνωμοσιολόγος…αλλά δεν φαντάζει λιγάκι συμπτωματικό (για να μην πω ύποπτο) ότι ένα εθνικιστικό περιοδικό με μπλe εξώφυλλο και παρόμοιο λογότυπο με της ΝΔ τραβάει ξαφνικά την ΟΛΚΕ στα δικαστήρια την ίδια ώρα που ετοιμάζεται για μάχη για ένα πραγματικά σημαντικό ζήτημα;

add to del.icio.us Add to Blinkslist add to furl Digg it add to ma.gnolia Stumble It! add to simpy seed the vine TailRank

Advertisements

54 απαντήσεις στο Περιοδικό Δαυλός: σοβαρή άποψη ή νοητική ασθένεια;

  1. Ο/Η Evdokia λέει:

    Λέει στο in.gr ότι μέλη της ΟΛΚΕ μιλούν για γελοιότητες.

    Και λίγα λένε… Ό,τι θυμάται χαίρεταιο καθένας σ’αυτή την χώρα ή ιδέα μου είναι; Πάντως δεν έχεις άδικο.. Όσο κι αν με εκνευρίζει να τα ρίχνουμε όλα σε συνωμοσίες είναι τουλάχιστον περίεργο που την κάθε τρελή απαίτηση την ξεθάβουν μερικοί όταν υπάρχουν άλλα σοβαρά θέματα στην επικαιρότητα. Ακόμη και τυχαίο να είναι σίγουρα βολεύει πολύ κάποιους που προτιμούν κάποια πράγματα να μην ακούγονται και πολύ…

  2. Αυτή η υπόθεση μου θυμίζει λίγο την ηλιθιότητα που επικρατεί με τα Fraternities (αδελφότητες) στα πανεπιστήμια στις Η.Π.Α. Κάμποσες ήταν οι φορές που έτυχε ανάμεσα σε παρέες φοιτητών να αναφέρω την καταγωγή μου («I am Greek») και με ρώτησαν να τους πω σε ποιά αδελφότητα ανήκω, ή πετάχτηκε κάποιος και είπε «oh, I am Greek too, I belong to [fraternity] Σ.Τ.Ψ». Είχα συγχυστεί τόσο πολύ με τους λελέδες, που σε κάποια στιγμή (ιδιαίτερα όταν έμαθα πως στις ΗΠΑ έχουν νομικό σύστημα που δουλεύει, δηλαδή μπορείς να κάνεις μήνυση και να ζήσεις για να τη δεις να εκδικάζεται, και να λάβεις πράγματι κάποια αποζημίωση που να το κάνει ν’αξίζει τον κόπο,) άρχισα να διασκεδάζω την ιδέα να κάνω μήνυση σε όλα τα Fraternities και Sororities για κάποιο πακέτο αδικημάτων που θεωρούσα ότι τελούνται εις βάρος μου (παραπλανητική χρήση της λέξης «Greek», προσβολή της προσωπικότητας και της αξιοπρέπειάς μου, κλπ.)

    Σας διαβεβαιώνω, βέβαια, πως είμαι λογικός άνθρωπος και ποτέ δεν το πήγα πιό πέρα απ΄το να διασκεδάζω απλά την ιδέα.

  3. Ο/Η sofistis λέει:

    Μόλις με πληροφόρησαν ότι ο Νίμιτς καταφθάνει εσπευσμένως στην Λέσβο! Αν δεν το πιστεύεις δες το blog μου..

  4. Ο/Η roidis λέει:

    Όταν το πρωτοδιάβασα κάπου την προηγούμενη εβδομάδα, δεν το πίστεψα. Στη σελίδα μου «επαφή» ένα κύριος μου έγραψε όλο το ιστορικό, προφανώς για να το δημοσιεύσω, και καλά έκανε… Ένοιωσα όμως αμηχανία, να γελάσω, να κλάψω, να εξοργιστώ… Τι ακριβώς να κάνω.

    Τώρα μαθαίνω ότι πρόκειται για τον «Δαυλό»… δηλαδή η παράνοια ξετρυπώνει από εκεί που δεν την περιμένεις.

    Πως να αντιδράσεις στη βλακεία, στην ηλιθιότητα…

  5. Ο/Η SimonSays λέει:

    @Evdokia: Δεν είναι μόνο η ‘μάχη των εντυπώσεων’ της επικαιρότητας αλλά και η δικαστική μάχη. Η ΟΛΚΕ -και η κάθε ΟΛΚΕ- έχει ελάχιστους πόρους και καταντάει χρονοβώρο και ακριβό να σε τραβολογάνε στα δικαστήρια για μ******ς όταν έχεις ανοιχτό σοβαρό νομικό μέτωπο αλλού με την νομιμοποίηση των γάμων ομοφυλόφιλων.

    Δεν είμαι δικηγόρος αλλά με το νομικό σύστημα μπορώ να φανταστώ σενάριο όπου υπάρχει περίπτωση να μπουν σε εκκρεμότητα όλες οι δίκες της ΟΛΚΕ μέχρι να ‘διευθετηθεί το ζήτημα του ονόματος’ της…έχουν συμβεί πιο παράξενα.

    @Διαγόρας: Την ίδια απέχθεια είχα και εγώ με τα fraternities και τα sororities.

    @sofistis: Αναμένω τις εξελίξεις! 🙂

    @roidis: Πολύ καλή ερώτηση. Η ενημέρωση πάντως σίγουρα δεν βλάπτει.

  6. Ο/Η animats λέει:

    έχω αναρτήσει από χθες σχετικό post εδώ:

    http://animats.wordpress.com/2008/05/01/ouzo/

    που παραπέμπει σε παλαιότερο διαφημιστικό βίντεο του οποίου το βασικό concept έχει να κάνει με τη «διπλή» χρήση του όρου

    γιατί τότε δεν είχαμε τέτοιες ευαισθησίες;

  7. Ο/Η SimonSays λέει:

    @animats: LOL ταυτόχρονα βάλαμε σχόλιο ο ένας στο blog του άλλου 🙂

    Σχετικά με το ‘γιατί τώρα’ όπως βλέπεις εγώ προσφέρω μια πιθανή εξήγηση. Ο καθένας είναι ελεύθερος να βγάλει τα συμπεράσματα του.

  8. Ο/Η maurochali λέει:

    @roidis: Τι εννοείτε «από εκεί που δεν το περιμένεις»; Υπάρχει ηλιθιότητα που μπορεί κανείς να μην περιμένει από τον Δαυλό και τα υπόλοιπα δαυλοειδή έντυπα;
    @ simon: έχουν δίκιο πάντως οι ενάρετοι μηνυτές. Η σημασία του «λεσβία» είναι μεταγενέστερη. Η αρχαία σημασία (5-4. αι. π.Χ.) του «λεσβιάζειν» είναι «παίρνω πίπα». Τους αρέσει μάλλον καλύτερα.

  9. Ο/Η animats λέει:

    @ SimonSays:
    ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα σχόλια, είναι που το δίκτυο επιτρέπει τέτοιας μορφής συγχρονικότητα

    στο μεταξύ αναρτήσαμε και ένα επιπλέον post σχετικά με τη γυναικεία σεξουαλικότητα και τη χρήση του όρου «πολιτική ορθότητα» στα παλαιότερα και τα νεότερα χρόνια

    αν θέλετε δείτε στο
    http://animats.wordpress.com/2008/05/02/correctness/

  10. Ο/Η zalmoxis λέει:

    Καλησπέρα!
    Πρόκειται για κάποιους από αυτούς τους γραφικούς με τους οποίους κάθε τόσο σπάμε πλάκα! Δε μένει παρά να καταφύγουν κάποια στιγμή και κάποιοι εξίσου γραφικοί Ιταλοί στο ευρωπαϊκό δικαστήριο για τη χρήση της δυσφημιστικής λέξης «συβαριτισμός», οι Θράκες για την εξίσου δυσφημιστική λέξη «αβδηρητισμός», οι Βλάχοι για την δυσφημιστική χρήση της λέξης (π.χ. «που πα΄ρε βλάχο») και θα καταντήσουμε στο τέλος σαν τη «βαβυλωνία» και χειρότερα!
    Πολύ δεν τους πάει να ασχολούμεθα στα σοβαρά με όλους αυτούς;

  11. Ο/Η plagal λέει:

    Νοητικη ασθενεια, προφανως.

  12. Ο/Η brexians λέει:

    το αυγο του φιδιου και τα πλοκαμια της παγκοσμιοποιησης σε συνδιασμο με Ελληναραδικη ΛΑΛΑΚΙΑ παραγουν… αφθονο γελιο.

    209 αρθρα σε ολο το κοσμο ασχοληθηκαν με την ΛΑΛΑΚΙΑ του Δαυλου….

    δειτε τι εγραψαν 31 απο αυτα εδω:
    http://news.google.com/news?sourceid=navclient&rls=GGLL,GGLL:2007-51,GGLL:en&hl=en&resnum=4&ncl=1154928572&q=&ie=UTF-8&ned=tus

    βλεπω να γινετε φετος τον Αυγουστο χαμος στην Ερεσο…

    και το καλυτερο fraternity ηταν το ηρωϊκο ΓΓΓ που οι Αμερικανοι λελελδες, στο Ωστιν το προφεραν GAMA GAMA GAMA…καταλαβαινεις τα γελια που πεφτανε…

    εγω ειχα προτεινει το ΨΩΛ που θα το προφεραν PSI OMEGA LI αλλα δεν εγινε δεκτο.

  13. Ο/Η roidis λέει:

    maurochali,
    Ισως φταίει η διατύπωσή μου. Εννοώ ότι τον τελευταίο καιρό δεν ξέρεις από που θα ξεφυτρώσει η ηλιθιότητα. Απλά -νέτα-σκέτα. Ούτε ο κάθε Δαυλός ούτε η κάθε Εσπρέσσο είναι υπεράνω.

  14. […] Από τον Σίμων με τον εύστοχο τίτλο: «Περιοδικό Δαυλός: σοβαρή άποψη ή νοητική […]

  15. Ο/Η Νίκος Τζήμας λέει:

    To θέμα έχει καλυφθή με εξαιρετικές αναλύσεις, όχι μόνο από το BBC, αλλά από όλα τα μεγαλύτερα ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία.

    πχ CNN
    http://edition.cnn.com/2008/WORLD/europe/04/30/greece.lesbos.ap/index.html

    MSNBC, AOL, Star Tribune, Daily Mail, The Times, Australian.
    http://article.wn.com/view/2008/04/30/Straight_Lesbians_Want_Their_Identity_Back/?section=TopStories&template=cheetah-meta%2Frelated-stories.txt

    ELPAIS
    http://www.elpais.com/articulo/sociedad/habitantes/Lesbos/quieren/les/tome/homosexuales/elpepusoc/20080430elpepusoc_11/Tes

    Bάλτε στο google τις λέξεις Lesbians και Lambrou και θα βρήτε όλα τα ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία πχ Γαλλίας, Γερμανίας, ακόμα κι Αυστραλίας, αλλά κι από άλλες πολύ μακρυνές χώρες πχ Tασμανία, Νησιά Φίτζι κτλ κτλ., που έχουν αναφερθή στο θέμα.

    Όλοι οι ξένοι αντιμετωπίζουν το θέμα τελείως διαφορετικά από τον τρόπο, που το αντιμετωπίζουν οι ρωμηοί.
    Ποιοί ρωμηοί;
    Αυτοί που τα χώνουν στον Δαυλό, αλλά εδώ και δεκαπέντε χρόνια αυνανίζονται με το όνομα Μακεδονία, ενώ ο Δαυλός είναι ο μοναδικός στην Ελλάδα, που εδώ και 15 χρόνια λέει σταθερά Ναί στην ονομασία του γειτονικού κράτους ως Μακεδονία. (Βλ. «Η Ρωμιοσύνη του χαλβά», http://www.davlos.gr).

    Ο ιουδαιοχριστιανικός ρωμιοσυνισμός έχει διαποτίσει βαθιά τα μυαλά των ρωμηών, τα μυαλά σας, γι’ αυτό δεν δύνασθε ούτε καν να υποψιασθείτε τη διάσταση του θέματος.

    Ο Δαυλός προσπαθεί να σας ξυπνήσει εδώ και 30 χρόνια, το λόγο του αναμασάτε ασυνείδητα ή ενσεινείδητα, νομίζετε όμως, ότι ξυπνήσατε, αλλά κοιμάσθε ακόμα με τα τσαρούχια της ρωμιοσύνης.

  16. Ο/Η SimonSays λέει:

    Αγαπητέ κε Τζήμα, να σας θυμίσω ότι το παρόν blog λέγεται atheoi.ORG, άρα δεν ξέρω κατά πόσο οι απόψεις μας διέπονται από «ιουδαιοχριστιανική ρωμιοσύνη».

    Επιτρέψτε μου πάντως να διαφωνίσω για το επίπεδο δημοσιογραφικής ανάλυσης τουλάχιστον του CNN (δηλαδή το Associated Press απ’όπου αναδημοσιεύει) και του BBC στο συγκεκριμένο θέμα. Ο ενάγων κος. Λάμπρου είναι εκδότης περιοδικού το οποίο δεν αναφέρεται πουθενά στα άρθρα τους. Αντιθέτως το in.gr (ΔΟΛ) πραγματοποιεί αυτό το στοιχειώδες due diligence και αναφέρει τον Δαυλό.

  17. Ο/Η ρ.ρ. λέει:

    αυτο που καταλαβενω εγω ο αθεος ειναι πως η ιουδαιοχριστιανικη ρωμιοσυνη και ο ελληνοπρεπης πολυθεισμος ειναι μονο αφορμες για αντικοινωνικες συμπεριφορες

  18. Ο/Η Skeptic λέει:

    Αγαπητέ Σίμωνα, το παρόν blog λέγεται atheoi.org ή akroaristeres-synomwsiologies-ντοτ-κομ? Μου κάνει εντύπωση που κανένας δεν ενοχλήθηκε από την ταύτιση του ακροδεξιού Δαυλού με την κυβέρνηση από μέρους σου. Νόμιζα ότι το blog επικεντρώνεται στην απαλλαγή της κοινωνίας από τον εναγκαλισμό εκκλησίας-κράτους και την αντίθεση σε νοοτροπίες του τύπου «χωρίς θεϊσμό δεν υπάρχει ηθική», όχι σε εμφυλιοπολεμικές κορώνες για τον μπαμπούλα της Δεξιάς.

    Αν είναι να μας περιλούζεις με τριτοκλασσάτες συνομωσιολογίες για την «Επάρατο» που κρύβεται πίσω από κάθε εθνικιστικού-θεοκρατικού χαρακτήρα μήνυση, πες μας για να μην χάνουμε τον χρόνο μας στο εξής.

    φιλικά,
    ένας άθεος

  19. Ο/Η Νίκος Τζήμας λέει:

    Sceptic,
    μάλλον δεν διαβάζεισ Δαυλό.
    Ούτε ακροδεξιός είναι, ίσα-ίσα οι θέσεις του ενίοτε είναι
    περισσότερο προοδευτικές κι από την Αριστερά, πχ βλέπε θέση για
    το όνομα της Μακεδονίας.

    Κι ασφαλώς είναι το μόνο συνειδητοποιημένο άθεο έντυπο,
    που βάλλει και ελέγχει τη θεοκρατία, που πνίγει τον τόπο μας.

    Χωρίς να ξέρεις κάτι είναι κακό να βγάζης
    αυθαίρετα συμπεράσματα και να κατηγορείς.

  20. Ο/Η Mandarin λέει:

    κ. Τζήμα μπορείτε να εξηγήσετε γιατί είναι προοδευτική άποψη το να ονομαστεί Μακεδονία, η ΠΓΔΜ; (Άσχετα με το αν συμφωνώ ή όχι).

    @Sceptic: Το βάρος του ψευδωνύμου που επιλέξατε είναι μεγάλο και απαιτεί σκέψη αν μη τι άλλο.

  21. Ο/Η Skeptic λέει:

    Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια Μανδαρίνε, ελπίζω να φάνω στο μέλλον αντάξιος του ψευδωνύμου μου όσο και εσείς. Το ατράνταχτο επιχείρημά σας πραγματικά συνέτριψε τις ενστάσεις μου.

    Αλλά πυρσό κραδαίνει και το άγαλμα της Ελευθερίας… που βρίσκεται σε νησί (δηλαδή ανάμεσα στην γαλάζια θάλασσα)…

    ..μήπως πίσω από την μήνυση κρύβονται ΟΙ ΝΕΟΥΟΡΚΕΖΟΙ?

  22. Ο/Η Νίκος Τζήμας λέει:

    Μandarin,
    ίσως η λέξη προοδευτική, που χρησιμοποίησα να μην ήταν η πλέον επιτυχημένη.

    Ήθελα να πώ πώς όταν ολόκληρη η Ρωμιοσύνη χτυπιόταν για τη μή χρήση του ονόματος Μακεδονία, κι ενώ ακόμα και τα κόμματα της Αριστεράς (ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ) μιλούσαν για γεωγραφικό προσδιορισμό, ο Δαυλός ήταν εκείνος, που κράτησε θέση «αριστερώτερη» ακόμα κι από την Αριστερά κι επί 15 χρόνια φώναζε για το αξιοθρύνητο της θέσης μας στο -ανύπαρκτο- θέμα του ονόματος κι έλεγε, ότι εξ αρχής θα έπρεπε να έχουμε καλωσορίσει το φιλελληνικώτατο αίτημα του λαού των Σκοπίων να ονομάσουν τη χώρα τους Μακεδονία.

    Δές: http://www.davlos.gr/skopia.php

  23. Ο/Η Geysser λέει:

    Περιμένατε κάτι διαφορετικό από τον Δαυλό;

  24. Εδώ που τα λέμε πάντως, ακόμα και να κέρδιζε ο Δαυλός τη δικαστική διαμάχη, (πράγμα δύσκολο,) δεν θα την έβλαπτε την ΟΛΚΕ να βγάλει το «Λ» από το όνομά της, καθώς είναι πλεονασμός. Τα αρχικά ΟΛΚΕ σημαίνουν Ομοφυλοφιλική Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδας, άρα οι λεσβίες καλύπτονται ήδη από τον όρο «Ομοφυλοφιλική». Το να θεωρήσει κανείς πως ομοφυλόφιλοι είναι μόνο οι άνδρες είναι φυλετική διάκριση, (όπως λέμε και στα ελληνικά, «σεξισμός»,) χωρίς να είμαι σίγουρος εις βάρος ποίου ακριβώς φύλλου. C-:=

  25. Ο/Η GordonGR λέει:

    Ἐμένα δὲν μὲ ἀπασχολεῖ καθόλου ποιός κάνει τὴν ἀγωγή. Μὲ ἀπασχολεῖ τὸ γελοῖον τῆς ἀγωγῆς, καὶ ἡ διεθνὴς ξεφτίλα ποὺ ἤδη ὑφιστάμεθα. Πρέπει νὰ καταλάβουμε ὅτι ἡ ἀρχὴ τοῦ αὐτοπροσδιορισμοῦ πρέπει νὰ ἰσχύῃ γιὰ τοὺς πάντες, ἑπομένως καὶ γιὰ τὶς ὁμοφυλόφιλες γυναῖκες! Ἂν θέλουν νὰ λέγωνται λεσβίες ἢ θεσσαλονικιὲς ἢ αἰγύπτιες, πρέπει νὰ ἔχουν δικαίωμα νὰ λέγωνται. Τόσο ἁπλᾶ.

  26. Ο/Η Ο Αιρετικός λέει:

    Εμένα πάλι – και το’χω ξαναπεί – μου φαίνεται ότι η οινοπαραγωγική επιχείρηση της οικογένειας Λάμπρου προσπαθεί να προωθήσει το προϊόν της (και, απ’όσο ξέρω, να αναγνωρισθεί η Λέσβος ως οινοπαραγωγική περιοχή, με ό,τι αυτό συνεπάγεται), και βλέπει δυσκολίες στη σύνταξη διαφημίσεων λόγω της ταύτισης της λέξης «lesbian» με την έννοια «homosexual woman».

    Αν η υπόθεσή μου έχει βάση, τότε καλώς πράττουν οι ενάγοντες, γιατί υπερασπίζονται τα επιχειρηματικά τους συμφέροντα ενάντια σε μια ανόητη ταύτιση τοπικού προσδιορισμού με σεξουαλικό. Κι εγώ το ίδιο θα έκανα στη θέση τους: μπροστά στη βιωσιμότητα της επιχείρησής μου δεν θα μ’ένοιαζε αν θα στενοχωριόταν οποιοδήποτε μέλος της ΟΛΚΕ. Και, στην τελική, ο Διαγόρας μια χαρά με κάλυψε στην τελευταία του τοποθέτηση.

  27. Ο/Η brexians λέει:

    θα συμφωνησω με τον αιρετικο!

    ακουσα και γω καποιες τετοιες φημες!

    παντως στην Ερεσσο πρεπει να εχεις μεσον για να βρεις δωματιο….

    αρα σαν διαφημιση δουλεψε καλα!

  28. Ο/Η Giordano λέει:

    Κατά τη γνώμη μου θα χάσουν τη δίκη γιατί
    1) υπονομεύεται η προσπάθεια της κυβέρνησης στο μακεδονικό – από φόβο μη δημιουργηθεί μια εικόνα ελληνικής ψύχωσης για τις ονομασίες στο εξωτερικό
    2) Οι λέξεις αυτές εξαφανίστηκαν από τη χρήση για εκατοντάδες αιώνες και χρησιμοποιήθηκαν μόνο στη γραφειοκρατική και διοικητική γλώσσα αντί για τη δημοτική εκδοχή μυτιληνιός/ α . Πρόκειται για δανεισμούς από την αρχαία, επομένως λέξεις λόγιες που δεν χρησιμοποιεί κανείς σε αντίθεση με τη λέξη λεσβία (ομοφυλόφιλη γυναίκα) που είναι ευρείας χρήσης.
    3) Τα επιχειρήματα περί ψυχικού βιασμού είναι ομοφοβικά κι επομένως δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτά.

  29. Ο/Η A λέει:

    Αν τα πράγματα είναι έτσι, τότε οι οινοπαραγωγοί της Λέσβου δεν έχουν ιδέα από marketing. Σε μια ευρωπαϊκή και αμερικάνικη κοινωνία που γίνεται κάθε μέρα και πιο ανεκτική τα κρασιά τους που μόνο οι ίδιοι τα ξέρουν μπορούν να ποντάρουν στην αμφισημία του ονόματος για να κερδίσουν κάτι σε μια πολύ δύσκολη διεθνή αγορά όπου βρίσκεις πολλά κρασιά πολύ καλύτερα από τα ελληνικά και με μεγαλύτερη παράδοση.

  30. Ο/Η Νίκος Τζήμας λέει:

    Giordano,

    τρία πουλάκια κάθονταν…

  31. Ο/Η ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΔΗΣ λέει:

    Επειδή μηρυκάστηκαν μερικές απύθμενες μα@@@ες (και μάλιστα από ανθρώπους που λόγω της ενασχόλησής τους με το διαδίκτυο θα έπρεπε να είναι πιο ενημερωμένοι και λιγότερο προκατειλημμένοι) εδώ μπορείτε να δείτε να καταρρέουν κάποιοι μύθοι περί δήθεν «εθνικιστικού» Δαυλού και περί δήθεν «δικαιωμάτων» των ομοφυλοφίλων :

    http://blog.teleologikos.eu/?p=483#comment-5015

  32. Ο/Η ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΔΗΣ λέει:

    O Giordano είπε:
    «Τα επιχειρήματα περί ψυχικού βιασμού είναι ομοφοβικά κι επομένως δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτά.»

    Καλά παιδί μου, μάσα εσύ την καραμελίτσα σου περί ομοφοβίας. Δεν έχετε βαρεθεί πια οι ομοφυλόφιλοι να λέτε τα ίδια και τα ίδια; Έχετε καταντήσει να μιμείστε την πάγια τακτική του χριστιανισμού, που λέει ότι «όποιος δεν είναι μαζί μου είναι εναντίον μου».

  33. Ο/Η JustAnotherGoneOff λέει:

    Απύθμενος μα@@@ας ε; Δεν μας κλάνεις μια μάντρα @@δια λεω γω…

    ΥΓ Τι έγινε, καιρό έχουμε να δούμε άρθρο του Γεωργαλά στον Δαυλό, βαρέθηκα να βλέπω Μαρία Τζάνη (η σημιτοφάγα), εκείνον τον κομμάντο «βιολόγο» κι άλλα πλευρίτικα λελούδια…

  34. Ο/Η 11 λέει:

    Καλάει κάνει και ενοχλείται ο άνθρωπος, δεν είναι απλοί «εθνικιστές» στον Δαυλό, είναι γ******* νεοναζί. Δείτε τον τακτικό συνεργάτη τους, (μικρό Φυρερ) Κώνσταντίνο Πλεύρη («έτσι θέλουν οι Εβραίοι, στρατοδικείο και εκτελεστικό απόσπασμα σε 24 ώρες!») και βγάλτε συμπέρασμα.

  35. Ο/Η 11 λέει:

    ΥΓ: Δεν ξέρω γιατί μου έβγαλε smiley η εφαρμογή, δεν συνηθίζω να κλείνω το μάτι σε ναζιστικά κατακάθια.

  36. Ο/Η Νίκος Τζήμας λέει:

    just another gone off και 11,

    επειδή:
    1. Είστε λαλάκες και άσχετοι,
    2. Τυγχάνει να έχω όλα τα τεύχη του Δαυλού από το 1982 μέχρι σήμερα,
    τα οποία έχω μελετήσει πολύ καλά
    3. Πολλή συζήτηση έγινε για ομοφυλοφιλία,
    πάμε ένα στοίχημα;

    Να συναντηθούμε στο σπίτι μου και να θέσω υπ’ όψη σας ΟΛΑ τα τεύχη του Δαυλού.
    27 χρόνων τεύχη.

    Άν μου βρήτε έστω και μιά παράγραφο, έστω και μία πρόταση, που κάποιος αρθρογράφος
    να κάνει ναζιστική προπαγάνδα
    να με πηδήξετε κι οι δύο και όλοι στο forum σας.

    Εάν όμως δεν βρήτε καμμία τέτοια πρόταση,
    τότε να σας πηδήξουμε όλοι εδώ μέσα;

    Πάμε το στοίχημα δημοκρατάρες λεβέντες μου;

  37. Ο/Η 11 λέει:

    O Κωνσταντίνος Πλεύρης είναι τακτικός συνεργάτης του Δαυλού ή όχι, ναζιστικό κατακάθι μου?

  38. Ο/Η μη-εθνικιστικού Δαυλού θέσφατα λέει:

    Η ΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΜΑΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΙΚΗ Α

    OI OΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΠΡΙΝ 22.000 ΕΤΗ.

    ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑΣ ΥΠΗΡΞΕ *ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ* ΠΡΟ ΤΟΥ 5000 ΠΧ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ.

    Kαι άλλες ιστορίες για αγράμματους λοβοτομημένους Ελληναράδες. Που να ήταν και εθνικιστική η φυλλάδα!

  39. Ο/Η Giordano λέει:

    Είστε πολύ αισιόδοξοι αν περιμένετε ότι θα πείσετε κάποιον που για 25 χρόνια διαβάζει τα ίδια πράγματα. Το πιο πιθανό είναι να μην αντιλαμβάνεται πια το ιδεολογικό υπόβαθρο των άρθρων που διαβάζει. Μπορεί να τα θεωρεί και επιστημονικά, αποδίδοντας σε συνωμοσία ό,τι είναι αντίθετο. Για μας τα παραπάνω παραδείγματα είναι συμπτώματα φασιστικής ιδεολογίας, γι’αυτόν που δεν έχει διαβάσει έναν πραγματικό ιστορικό ιστορική αλήθεια. .
    Δεν είναι ούτε σε θέση να καταλάβει πως η στάση του Δ. στο μακεδονικό δεν υπαγορεύεται από το σεβασμό στο δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού αλλά στην επιθυμία αφομοίωσης λαών και προσάρτησης νέων εδαφών.
    Ελληνολαγνεια= απώλεια σκέψης

  40. Ο/Η Giordano λέει:

    @ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΔΗΣ
    Αν κάποιος σου πει ότι έχει κοινά σημεία με σένα και του απαντήσεις πως μ’αυτά που σου λεει σε βιάζει ψυχικά, όχι μόνο δεν είσαι μαζί του, αλλά τον απεχθάνεσαι κιόλας και τον θεωρείς ως κάτι βρώμικο. Αυτό λέγεται ρατσισμός. Ατυχέστατη η σύγκριση με τη στάση της εκκλησίας. Η έννοια της ομοφοβίας, όπως κι αυτή του αντισημιτισμού, δεν είναι καραμέλα αλλά έννοιες βάσει των οποίων λαμβάνονται αποφάσεις στα ευρωπαϊκά δικαστήρια. Δυστυχώς για τους περιθωριακούς ελληναράδες .

  41. Ο/Η Νίκος Τζήμας λέει:

    Aν κατά τη γνώμη σας κάποιος υποστηρίζει,
    ότι η Γραφή των Μάγιας είναι Γραμμική Α,
    αυτό είναι ναζιστικό;

    Ο Πλέυρης μπορεί να πρεσβεύη, ότι θέλει,
    στον Δαυλό όμως έχει γραάψει 2-3 άρθρα προ 15ετίας
    με θέμα το Ελληνικό Αλφάβητο και τη Φοινικική Γραφή.
    Τίποτε άλλο!

    Στα 27 χρόνια του περιοδικού,
    που είναι περιοδικό ελεύθερης έρευνας
    και λόγου έχουν φιλοξενηθή απόψεις πολλών
    από όλο το πολιτικό φάσμα, πχ έτσι όπως πρόχειρα θυμάμαι
    πρόσφατα του Καζάκου (είναι ΚΚΕ ο Δαυλός;),
    πέρυσι του Κουβέλη (είναι ΣΥΡΙΖΑ ο Δαυλός;),
    παλαιότερα του Θεοδωράκη, του Μαρκόπουλου,
    του Καλογερόπουλου πολλές φορές κτλ κτλ.

    Έχετε μάθει στα στρατευμένα έντυπα
    κι όταν βλέπετε κάποιο ανεξάρτητο
    βήμα λόγου βραχυκυκλωνετε.

    Τα περί ναζιστικού Δαυλού τα έχει ξεκινήσει
    η προπαγάνδα της Εκκλησίας.
    Βρίσκονται στα δικαστήρια με την εφημερίδα Χριστιανική,
    η οποία πρώτη πρό ετών είχε γράψει, ότι ο Δαυλός
    έχει αντιγράψει το καταστατικό του κόμματος του Χίτλερ.
    Περιοδικό να αντιγραφει καταστατικό κόμματος!

    Νομίζετε ότι είστε αυτόφωτοι στη σκέψη,
    αλλά ουσιαστικά έχετε παραμείνει
    με ριζωμένη βαθιά τη χριστιανική αντίληψη
    κι αποτελείτε φερέφωνα της εκκλησιαστικής προπαγάνδας.

    Ούστ!

  42. Ο/Η ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΔΗΣ λέει:

    Δεν μού κάνει εντύπωση που σε αυτό το υποτιθέμενο «άθεο» μπλογκ έχουν μαζευτεί τόσοι χριστιανοί. Από το συνομωσιολογικό δαιμόνιο του ιδιοκτήτη (χαρακτηριστικό που το εκδήλωσαν ιστορικά όλες οι κατώτερες μορφές θρησκευτικότητας και φυσικά ο χριστιανισμός), διαμέσου του «προοδευτισμού» (του κώλου, που επίσης εκδήλωσαν όλα τα κινήματα τύπου χριστιανισμού), μέχρι την συμπλεγματική αυτοϊκανοποιούμενη φημολογία (βλ. γελοιότητες που διατυπώθηκαν περί …ακροδεξιού Δαυλού) και μέχρι την αξιοσημείωτη εθελοτυφλία- καθυστέρηση απέναντι στην ενημέρωση (βλ. ξανά τις γελοιότητες που διατυπώθηκαν περί …ακροδεξιού Δαυλού) , η απόσταση είναι πολύ μικρή.
    Tέτοια «αθεϊα» γιαλαντζί είχαν κι οι ιδρυτές της χριστιανικής αίρεσης του μαρξισμού…

    Just Anotrher Gone Off, τί έγινε και επανήλθες τόσο λάβρος; Την «έφαγες» στο μπλογκ σου(που σου το διαφήμισα κιόλας), στο οποίο είχες αναρτήσει το ίδιο θέμα και ήρθες εδώ να απαλύνεις τις εντυπώσεις; Δεν έβαλες μυαλό βρε;
    http://blog.teleologikos.eu/?p=483#comment-5015

  43. Ο/Η ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΔΗΣ λέει:

    Mερικοί εδω μέσα μού θυμίζουν ένα παλιό ανεκδοτάκι των αναρχικών για τους κνίτες:
    «Όταν ένα δάχτυλο έδειχνε το φεγγάρι, ο κνίτης κοιτούσε το δάχτυλο»… Όταν λοιπόν ο Δαυλός λέει κάτι οι χριστιανοθρεμμένοι «προοδευτικοί» «άθεοι» κοιτούν σαν χάχες τον Δαυλό (στην πραγματικότητα κοιτούν αυτό, που το σταλινικό τους ασυνείδητο τούς υπαγορεύει).

    Just Another Gone Off, επειδή εγώ δεν έχω την υπομονή της ΕΤΑΙΡΑΣ, η οποία σε τάπωσε ήρεμα στο μπλογκ σου, σε κάθε «προοδευτικό» τσιτάτο που θα πετάς, ως απάντησή μου θα αντιγράφω απλώς τα λόγια της (τα οποία άλλωστε μέ καλύπτουν απόλυτα). Κάτι (πουτσο)προοδευτικοί σαν κι εσένα είναι μεγάλη πρόκληση για να τους εκθέτει κανείς (και μια που τ’ αναφέραμε, τώρα που εκφράστηκα απαξιωτικά για το ανδρικό μόριο θα με πουν κάποιοι πουτσοφοβικό αντί για ομοφοβικό; Aποφασίστε επιτέλους σε ποιό γκετοποιημένο συρταράκι τού -αυτογκετοποιημένου- μυαλού σας θα με καταχωρίσετε!

  44. Ο/Η ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΔΗΣ λέει:

    Η ΕΤΑΙΡΑ λοιπόν στο «έγκριτο» ιστολόγιο ΛΑΠΟΥΤΑ έθεσε το θέμα ως εξής:

    «Τίθεται όμως σαφώς θέμα με την ΕΠΙΣΗΜΗ χρήση της γλώσσας, ειδικά όταν επιχειρείται να επισημοποιηθεί η αντιστοιχία ανάμεσα σε μια πολιτισμική-εθνολογική-γεωγραφική σημασία και σε μια ερωτική προτίμηση (ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ κι αν είναι αυτή). Εν προκειμένω μια και πρόκειται για την ονομασία σωματείου, η ταύτιση της λέξης “λεσβιακή” με μια ερωτική προτίμηση αποκτά και ΝΟΜΙΚΗ εγκυρότητα (αφού για να υπάρχει ένα οποιοδήποτε σωματείο είναι απαραίτητη η νομική του αναγνώριση).
    Εκεί το πάνε οι “λεσβίες” και αυτό συνιστά επιθετική και συμπλεγματική συμπεριφορά απέναντι στην υπόλοιπη, ερωτικώς “συμβατική”, κοινωνία.»

    Έτσι δηλαδή, για να μιλήσουμε και λίγο επί της ουσίας.

  45. Ο/Η ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΔΗΣ λέει:

    Και μια διευκρίνηση : το περί «πουτσοπροοδευτικών» που είπα πιό πάνω, εννοείται ότι το ανακαλώ. Απλώς ήθελα να καταδείξω το ασυμβίβαστον «πουτσοφοβίας» και «ομοφοβίας»…

  46. Ο/Η ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΔΗΣ λέει:

    Εννοείται ότι το περί «πουτσοπροοδετικών» που είπα πιο πάνω απευθυνόμενος στον JustAnotherGoneOff το ανακαλώ. Απλώς ήθελα να καταδείξω το ασυμβίβαστον πουτσοφοβίας και ομοφοβίας…

  47. Ο/Η Giordano λέει:

    Διάβασα τις απαντήσεις της Εταίρας. Δεν είδα να ταπώνει κανένα. Οι απόψεις της δεν πείθουν γιατί εμπεριέχουν λανθασμένους συλλογισμούς. Ένα παράδειγμα….
    Η ομοφυλοφιλία δεν είναι ερωτική προτίμηση αλλά ερωτικός προσανατολισμός. Ερωτική προτίμηση είναι να προτιμάς τις μελαχρινές, αλλά αν σου τύχει και μια ξανθιά να βολεύεσαι. Η να προτιμάς το στοματικό από το κολπικό σεξ ενώ κάνεις και τα δυο κτλ. Οι προτιμήσεις είναι δευτερογενή στοιχεία της προσωπικότητας και επηρεάζουν ελάχιστα την κοινωνική συμπεριφορά του ατόμου. Ο ερωτικός προσανατολισμός επηρεάζει όμως ριζικά τις κοινωνικές σχέσεις. Δημιουργεί ζευγάρια και οικογένειες και επομένως νομικές σχέσεις που το κράτος πρέπει να τις ρυθμίσει. Είναι λογικό μια λεσβία να θέλει να αφήσει κληρονόμο την σύντροφό της και όχι τα αδέλφια της ή να έχει και αυτή την κηδεμονία του παιδιού της συντρόφου της.
    Λέει ακόμη…..Εκεί το πάνε οι “λεσβίες” και αυτό συνιστά επιθετική και συμπλεγματική συμπεριφορά απέναντι στην υπόλοιπη, ερωτικώς “συμβατική”, κοινωνία.”
    Παραλογισμός…. γιατί με την ίδια λογική και οι μαύροι σε μια ρατσιστική κοινωνία όπως παλιότερα στην Ν. Αφρική επιδεικνύουν συμπλεγματική κι επιθετική συμπεριφορά απέναντι στη λευκή άρχουσα τάξη όταν διεκδικούν ισότητα. Παρατηρείστε πως άτομα με συμπλεγματική συμπεριφορά (η οποία εκδηλώνεται με απόρριψη του διαφορετικού που το εκλαμβάνουν ως απειλή) αποδίδουν ψυχικά τους χαρακτηριστικά σε τρίτους.
    Στην πραγματικότητα όμως οι γκέι δεν μπορούν να κατηγορηθούν ως κομπλεξικοί γιατί δεν απορρίπτουν τα δικαιώματα των στρειτ, αλλά διεκδικούν διεύρυνση δικαιωμάτων.

  48. Ο/Η ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΔΗΣ λέει:

    Ό,τι θες διαβάζεις κι όπως θες διαστρεβλώνεις. Όπως γράφεις «οι προτιμήσεις είναι δευτερογενή στοιχεία της προσωπικότητας και επηρεάζουν ελάχιστα την κοινωνική συμπεριφορά του ατόμου. Ο ερωτικός προσανατολισμός επηρεάζει όμως ριζικά τις κοινωνικές σχέσεις. Δημιουργεί ζευγάρια και οικογένειες και επομένως νομικές σχέσεις που το κράτος πρέπει να τις ρυθμίσει. »

    Οι ομοφυλόφιλοι τί οικογένεια θα δημιουργήσουν; Από ποιούς γονείς θα αντλήσει το παιδί τα δικά του αρσενικά και θηλυκά αρχέτυπα, αν όχι από τη μάνα του και τον πατέρα του; Ή μήπως θα έχει δύο…μαμάδες, ή δύο …μπαμπάδες; Μήπως το να επιζητούν οι ομοφυλόφιλοι να ζήσουν μια «φυσιολογική» ζωή καθιστά κραυγαλέο το πρόβλημα ταυτότητάς τους; Mήπως θα ήταν καλύτερα να καταλάβουν ότι ο τρόπος ζωής που επιλέγει ένας άνθρωπος έχει αναπόφευκτα κάποια όρια; Μήπως θα ήταν καλύτερα να συμφιλιωθούν αυτοί πρώτοι απ’ όλους με τον εαυτό τους και να πάψουν να πιθηκίζουν την ζωή των «φυσιολογικών»;
    Όσο για το πού θα αφήσει η «λεσβία» την περιουσία της, δεν χρειάζεατι φυσικά ο γάμος για να ρυθμιστεί το θέμα νομοθετικά. Εκτός κι ο «γάμος» είναι η πρόφαση για άλλα πράγματα…

  49. Ο/Η ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΔΗΣ λέει:

    Όσο για τα περί μαύρων που αναφέρεις είναι παντελώς άσχετα και ίσως εκ του πονηρού. Άλλο τα πολιτικά δικαιώματα, στα οποία φυσικά οι άνθρωποι πρέπει να αντιμετωπίζονται ως ίσοι κι άλλο τα αστικά δικαιώματα, τα οποία καμμία πολιτική θεωρία έως σήμερα δεν εξίσωσε. Έχεις τρικυμία εν κρανίω. Και μαζί με σένα όλοι οι κατά φαντασίαν «προοδευτικοί».

  50. Ο/Η ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΔΗΣ λέει:

    Και για να έρθουμε και στην ταμπακιέρα:
    ΠΟΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ, Ή ΕΘΝΟΛΟΓΙΚΗ, Ή ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ (εντοπιότητας κλπ.) ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠOΙΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ «ΛΕΣΒΙΕΣ»,»ΛΕΣΒΙΑΚΟ» ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΚΛΠ. ;

    Και καλά όταν το κάνουν μεταξύ τους, στα έντυπά τους κλπ. Αλλά όπως είπε και η ΕΤΑΙΡΑ:
    «“Τίθεται όμως σαφώς θέμα με την ΕΠΙΣΗΜΗ χρήση της γλώσσας, ειδικά όταν επιχειρείται να επισημοποιηθεί η αντιστοιχία ανάμεσα σε μια πολιτισμική-εθνολογική-γεωγραφική σημασία και σε μια ερωτική προτίμηση (ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ κι αν είναι αυτή). Εν προκειμένω μια και πρόκειται για την ονομασία σωματείου, η ταύτιση της λέξης “λεσβιακή” με μια ερωτική προτίμηση αποκτά και ΝΟΜΙΚΗ εγκυρότητα (αφού για να υπάρχει ένα οποιοδήποτε σωματείο είναι απαραίτητη η νομική του αναγνώριση).
    Εκεί το πάνε οι “λεσβίες” και αυτό συνιστά επιθετική και συμπλεγματική συμπεριφορά απέναντι στην υπόλοιπη, ερωτικώς “συμβατική”, κοινωνία.”

  51. Ο/Η JustAnotherGoneOff λέει:

    Το περίμενα πως και πως και σκεφτόμουν μάλιστα να το πω πρώτος… αλλά περίμενα εσένα κύριε Ανωνυμίδη ή αλλιώς Εταίρα; Τόσο πανομοιότυποι είστε και οι δυο σας.

    Από και και πέρα, ma gavte la nata για να θυμηθούμε τον Ουμπέρτο Έκο.

  52. Ο/Η ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΔΗΣ λέει:

    Kαι στο μπλογκ σου μπέρδεψες την ΕΤΑΙΡΑ με κάποιους σε έναν άλλο ιστότοπο. Έχετε στήσει καμιά διαμπλογκική Κ.Υ.Π. εκεί πέρα και παλεύετε να «διασταυρώνετε» στοιχεία; Tελικά είσαι γεννημένος συνωμότης… Όπως υπήρξαν κάποτε όλοι οι σημερινοί «προοδευτικοί»…
    Ούτε οι πρόγονοί σας οι «αντάρτες» δεν καμαρώναν έτσι μέσα στα φυσεκλίκια τους.
    Γι’ αυτό βγάλε την τάπα…

    Επί της ουσίας έχεις να πεις τίποτα, ή αυτό ήταν το τελευταίο σου «επιχείρημα»;

  53. Ο/Η JustAnotherGoneOff λέει:

    Ίδιος τρόπος γραφής, ίδιος τρόπος σκέψης, ίδιος ψυχαναγκασμός για απανωτά σχόλια, ίδια αλαζονεία και έπαρση σαν τις «σουβλερές λόγχες» του Πλεύρη.

    Δεν χρειάζεται καμία ΚΥΠ (ούτε ο «γραμματέας» του Ι. Λαδά) να βγάλει το συμπέρασμα ότι είσαι το ίδιο άτομο.

    Ma gavte la nata λοιπόν.

  54. Ο/Η SimonSays λέει:

    Αρχίζει και μου προκαλεί πονοκέφαλο η συζήτηση. Κλειδώνω τα σχόλια προσωρινά μέχρι να επανέλθω.

Αρέσει σε %d bloggers: